Vespa 946 10. Yıl Serisi “Bunny” Türkiye’ye Geliyor!
Motosiklet sektörünü kökünden değiştiren Vespa markası, 2011 yılında prototip olarak tanıtılan, 2013 yılında da seri üretime geçirilen 946 Serisi için, 10. üretim yılına özel olarak, yıllık 1.000 adetlik limitli, özel bir versiyonu yollara çıkarıyor: Vespa 946 10. Yıl Serisi “Bunny”. 1946 yılında üretilmeye başlanan MP6 modeline göndermeler yaparak 10 yıl önce yollarla buluşan Vespa 946 Serisi, bu sınırlı üretimde Çin’in 12 hayvanlı ay takvimine göre üretilirken, ilk seneye özel olarak “Tavşan Yılı” teması benimseniyor. Takip eden 12 sene boyunca, ay takviminde o yıla özel hayvan sembollerinden ilham alınarak, sınırlı sayıda ve numaralandırılmış Vespa’ların üretilmesi de planlanıyor. Tüm dünya için sadece 1.000 adet üretilecek Vespa 946 10. Yıl Serisi “Bunny”nin, sınırlı üretimini vurgulamak ve koleksiyon temasını artırmak için hazırlanan metal plakalarda seri üretim numarası yazıyor. 946 Serisi’nin güvenli ve eğlenceli karakteri, tavşan süslemeleri, özel yeşil renk, siyah sele ve gidonlarla bu sınırlı üretimde kullanılıyor.
Kimselere aldırmayan özgün duruşuyla tüm bakışları üzerinde toplayan Vespa 946 “Bunny” koleksiyonu, kalabalığın içinde gerçekten öne çıkmak isteyenler için tasarlandı. Saf güzellik, zamanın ötesinde bir tasarım ve ince işçilik ile 2013’ten günümüze üretilen 946 Serisi, şık ve zarif yapısıyla 10 yıldır yeniliğin özünü yakalayanlara hitap ediyor. Vespa 946’nın 10. yıl dönümüne özel olarak sadece “Verde 10° Anniversario” renginde üretilen bu model, asit yeşil rengindeki detaylarıyla etkisini artırıyor. Bu kombinasyon ayrıca “Tavşan Yılı”nın eğlenceyi seven ve fütursuz doğasını yansıtıyor. Moda markalarının atölyelerine benzer standartlara sahip bir üretim bandında bir araya getirilen Vespa 946 10. Yıl Serisi “Bunny”, her bir parçasında özenli işçilik ve koleksiyon parçası olduğuna dair detayları barındırıyor.
1965 mm uzunluğunda ve 730 mm genişliğindeki Vespa 946 10. Yıl Serisi “Bunny”nin 125 ve 150 cc’lik motor hacim seçenekleri bulunuyor. Her iki seçenekte tek silindirli, 4 zamanlı, 3 supaplı, elektronik enjeksiyonlu, hava soğutmalı motorlar, elektrikli marş sistemiyle kullanılıyor. Önde helezon yaylı, tek kollu monoşok amortisörlü süspansiyon, arkada da 5 pozisyonda ayarlanabilen, ön yüklü tek hidrolik amortisör sistemine yer veriliyor. ASR Sistemli çift kanallı ABS, önde ve arkada 220 mm’lik disklerle fren sistemini oluşturarak maksimum emniyet sağlıyor. Önde 120/70-12, arkada 130/70-12 ölçüsündeki tubeless (İç lastiksiz) lastikler kullanılıyor. 1405 mm’lik dingil mesafesi kıvrak sürüşü beraberinde getirirken, ekonomik sürüş özellikleri sayesinde 8 litrelik yakıt deposu yeterli oluyor.