Huawei, 2024’te en çok satan akıllı saat markası oldu!
IDC tarafından hazırlanan son pazar raporuna göre, 2024 yılının ilk yarısında Huawei, sevk edilen akıllı saat ve bileklik cihazlar açısından bir önceki yıla göre %55,1’lik artış kaydetti ve dünyada 1. sırada yer aldı. Şirket, küresel giyilebilir cihaz pazarı sevkiyatlarında iki çeyrek üst üste en üst sırada yer aldı.
IDC, yayınladığı raporunda, “Huawei, yılın ilk yarısında yeni bilekliklerin ve akıllı saatlerin piyasaya sürülmesiyle önemli bir büyüme kaydederek sevkiyatlarda yıllık %55,1’lik artış sağladı ve iki çeyrek üst üste küresel bileklik pazarının lideri oldu. Orta Doğu ve Afrika, Latin Amerika ve Orta ve Doğu Avrupa gibi bölgelerde önemli ilerlemeler kaydetti. Yeni Watch Fit 3, akıllı saat ürün serisinde önemli bir tamamlayıcı rol oynayarak bileğe takılan ürün sevkiyatlarının büyümesini önemli ölçüde destekledi” yorumuna yer verdi.
Huawei, 2024 yılının ikinci çeyreği itibariyle toplam 8,9 milyon cihaz sevkiyatı yaparak %20,3 pazar payına ulaştı. Böylece Huawei, bu yılın ilk yarısında dünyadaki her akıllı saat ve bileklik sevkiyatının beşte birini gerçekleştirmiş oldu.
Huawei, giyilebilir cihazlardan tabletlere kadar bir dizi yenilikçi ürünün tanıtılacağı ve merakla beklenen ürün lansmanını 19 Eylül’de gerçekleştirmeye hazırlanıyor.
Ufukta Yeni Bir HUAWEI WATCH GT Serisi Görünüyor
Yaklaşan lansman etkinliğinde merakla beklenen HUAWEI WATCH GT Serisi de tanıtılacak. Yeni modeller, daha hassas ve kapsamlı verilerle sağlık ve fitness takibini geliştirmeyi vaat eden ve kısa süre önce tanıtılan HUAWEI TruSense Sistemini entegre edecek. Ağustos ayında tanıtılan TruSense Sistemi, sağlıkla ilgili çok sayıda işlev sunarak giyilebilir teknolojide tüketicilerin beklenti çıtalarını yükseltecek, potansiyel bir oyun değiştirici haline geliyor. Tasarım söz konusu olduğunda, yeni WATCH GT Serisi moda ve çok yönlülüğün sınırlarını zorlayacak.
Takvimlerinizi işaretleyin – 19 Eylül 2024
Lansman tarihi yaklaştıkça teknoloji camiası da heyecanla bekliyor. Beklenen ürünler, özellikler ve yükseltmelerle Huawei’nin en üst düzeyde rekabet etmeye hazır olduğu ve tüketicilerin bir sonraki akıllı cihazlarını seçme konusunda yakında her zamankinden daha fazla seçeneğe sahip olacağı görülüyor.