Toyota Land Cruiser Prado, 9.750.000 TL’lik fiyatıyla Türkiye’de!
Toyota, 70 yılı aşkın tarihiyle otomotiv dünyasının en ikonik modellerinden biri olan Land Cruiser modelinin yeni neslini Türkiye’de satışa sundu. Tüm nesiller boyunca gücün, dayanıklılığın ve prestijin sembolü Land Cruiser Prado, bu köklü geçmişi daha ileriye taşıyor.
En zorlu off-road maceralarında üstün performans ve şehir içi sürüşlerde yüksek konfor sunmak üzere geliştirilen yeni nesil Land Cruiser Prado, Türkiye’de lansmana özel 9.750.000 TL tavsiye edilen liste fiyatıyla satışa sunuldu.
7 kişi kapasiteli en üst donanım seviyesiyle Türkiye’de
Toyota, yeni Land Cruiser Prado modelini Türkiye’de en üst donanım seviyesiyle ve 7 koltuklu konfigürasyonla satışa sundu. Yeni nesil Land Cruiser Prado büyüyen boyutlarıyla tüm koltuklarında daha fazla konfor sunarken, premium ve gelişmiş donanımları kullanıcılarıyla buluşturuyor.
Yeni Land Cruiser Prado’nun dış donanımda 20 inç Alüminyum Alaşımlı Jantlar, Sensörlü ve Elektrikli Bagaj Kapısı, Akıllı Giriş Sistemi, Premium LED Ön Farlar/Far Yıkama Sistemi ve Elektrikli Açılabilir Panoramik Cam Tavan gibi özellikler yer alıyor.
Land Cruiser Prado’nun 12.3″ Multimedya Ekranı, 14 Hoparlörlü JBL Premium Ses Sistemi, Ön Cama Yansıtmalı Dijital Gösterge Ekranı, Dijital Kameralı İç Dikiz Aynası, Kablosuz Şarj Ünitesi, Sesli Komut Sistemi, Isıtmalı ve Soğutmalı Ön ve Arka Koltukları, Hafızalı ve Elektrikli Sürücü Koltuğu, Isıtmalı Deri Direksiyon, Ambiyans Aydınlatma, Çift Bölgeli Otomatik Klima ve Arka Otomatik Klima özellikleri kullanıcı konforunu ve deneyimini farklı bir boyuta taşıyor.
Aracın ikonik kabini, Siyah Deri Döşeme ve Koyu Kestane Deri Döşeme seçenekleri ile tamamlanıyor. Yeni Land Cruiser Prado’da Avangart Bronz, Kuvars Gri, Savana Sarı, Kar Beyazı, Galaksi Beyazı, Siyah ve Metalik Siyah olmak üzere 7 farklı gövde rengi tercih edilebiliyor.
Her şeyin üstesinden gelen güçlü motor
Yeni Toyota Land Cruiser Prado, sürüş performansını artırmak ve verimliliği optimize etmek amacıyla yüksek rafinelik sunan 2.8 litrelik turbo dizel motorla sunuluyor. 202 HP üreten motor, 500 Nm torka sahip. Motorun mühendisliği, hem şehir içi hem de zorlu arazi koşullarında sürücünün isteğine duyarlı, keskin bir hızlanma performansı sunmak üzere geliştirildi.
Yeni 8 kademeli Direct Shift otomatik şanzıman, sürüş keyfini artırırken yakıt verimliliğini de en üst düzeye çıkarıyor. Pürüzsüz vites geçişleri ve akıcı hızlanmasıyla dikkat çeken model, her koşulda performans ve konfordan ödün vermeden ilerliyor.
En zorlu şartlar için geliştirildi
Land Cruiser Prado’nun dünya çapında kazandığı sağlamlık ünü, yeni nesilde daha da geliştirildi. Aracın son derece dayanıklı taşıyıcı şasi yapısı korunurken, daha büyük Land Cruiser 300’den uyarlanan GA-F platformu ile benzersiz off-road yetenekleri elde edildi. Yeni model, dar alanlarda sunduğu kolay manevra kabiliyeti ve fonksiyonelliği sayesinde günlük kullanımda da keyifli bir sürüş deneyimi sunuyor. Aracın yeni çerçevesiyle yüzde 50 oranında artan rijitlik, ayrıca gövde ve çerçevenin birleşimindeki yüzde 30’luk rijitlik artışı, sürüş konforunu ve yol tutuşunu daha da iyileştiriyor.
Her unsuruyla daha da geliştirilen yeni nesil Land Cruiser Prado bu sayede zaten üstün olan arazi kabiliyetini daha da ileriye taşıdı. Zorlu şartlara uygun tasarımı ve özellikleriyle birlikte 215.3 mm yerden yüksekliğe sahip Land Cruiser Prado, 32 derece yaklaşma açısı, 44 derece yanal eğim açısı, 17 derece uzaklaşma açısı, 42 derece tırmanma açısı ve 25 derecelik maksimum karın açısı ile tüm zorlukların üstesinden gelebiliyor. Ayrıca 700 mm’lik maksimum su geçiş derinliği de dikkat çekiyor.
Yeni teknolojik donanımlar ve off-road asistanı zorlu koşulların aşmayı kolaylaştırıyor
Land Cruiser Prado köklerine bağlı kalırken aynı zamanda teknolojik yeniliklerle de sınıfına öncülük etmeye devam ediyor. Yeni süspansiyon ve direksiyon sistemiyle birlikte tasarlanan araç, daha üstün konfor ve arazi performansı sağlıyor. Land Cruiser Prado’da ilk kez elektrik destekli direksiyon sistemi (EPS) kullanılması sayesinde yolda ve arazideki direksiyon hissi daha da iyileştirildi. Tüm hızlarda daha iyi tepkiler veren direksiyon sistemiyle manevra kabiliyeti artırıldı.
Land Cruiser Prado’nun arazi şartlarına dayanıklı platformu ve tasarımı ise, geliştirilmiş off-road sürüş sistemleriyle tamamlanıyor. Çoklu Arazi Seçimi, Eğim İniş Destek Sistemi (DAC) ve Arazi Kullanımı Destek Sistemi (Crawl Control)öne çıkan teknolojiler oldu.
Eğim İniş Destek Sistemi (DAC), dik yokuş inişlerinde aracın hızını sabit tutarak tekerlek kilitlenmesine yol açmadan otomatik olarak dengeli bir frenleme sağlıyor. Bu sistem, aracın H4 ve L4 modlarında çalışarak 4-30 km/s hız aralığında bir hız sabitleyici gibi işlev görmesi için tasarlandı.
Arazi Kullanımı Destek Sistemi (Crawl Control) ise, zorlu arazi koşullarında düşük hızda hareket ederken sürücüye destek sağlıyor. Sistem, motor torkunu ve fren basıncını kontrol ederek tekerleklerin patinaj yapmasını ve kilitlenmesini engelliyor. Böylece sürücü, tüm dikkatini direksiyon hareketlerine odaklayabiliyor. Crawl Kontrol Sistemi, L4 modunda kullanılabiliyor ve farklı zemin koşulları ile eğimler için ayarlanabilir beş farklı hız seçeneği sunuyor.
Eksiksiz güvenlik özellikleri
Toyota Land Cruiser Prado, her neslinde olduğu gibi güvenlik konusunda da eksiksiz bir şekilde donatıldı. Aracın sağlam platformu güçlü bir koruma sağlarken Toyota Safety Sense 3 sistemleri kazaların önlenmesi ve kaçınılmaz durumlarda araç içindekilerin en üst düzeyde korunmasını sağlıyor.