Müşteri deneyimi ödülleri A.C.E. Awards sahiplerini buldu!

Şikayetvar tarafından düzenlenen ve müşteri deneyimi alanında Türkiye’nin en prestijli ödül töreni olan A.C.E. (Achievement in Customer Excellence) Awards, 17 Şubat’ta İstanbul Çırağan Palace Kempinski’de düzenlenen ödül töreniyle kazananlarını ağırladı. 1,5 milyon müşteri geri bildirimiyle oluşturulan metodolojisiyle öne çıkan ödül töreninde, başarılı markaların müşteri deneyimi alanındaki liderlikleri taçlandırıldı.
İş dünyasına yön veren üst düzey isimlerin katıldığı görkemli törende, 59 sektörden 100 marka Diamond, Gold ve Silver olmak üzere 3 farklı kategoride ödüllendirildi.
Araştırmanın Metolojisi: A.C.E. Awards ödülleri, 1,5 milyon anket ile hem nicel (kantitatif) hem de nitel (kalitatif) analizler birleştirilerek müşteri şikayetlerini ve geri bildirimlerini derinlemesine incelemesi sonucunda verilir. Bu birleştiren karma araştırma metodolojisi (mixed-methods approach), müşteri memnuniyetini en kapsamlı şekilde değerlendirmek için kullanılır.
Bereketoğlu: “A.C.E. Awards’ta kazananlar sadece sorun çözmedi, güven inşa etti”
Ödül töreninde açıklamada bulunan Şikayetvar CMO’su Sezin Bereketoğlu:
“Müşteri memnuniyeti, markalar için sürdürülebilir başarının temel dinamiğini oluşturur. Şikayetvar olarak dünyada benzeri olmayan iş modeline sahibiz. 24 yıllık tecrübemizle sadece markalarla tüketiciler arasında köprü görevi üstlenmiyoruz aynı zamanda veri analitiği ve içgörü geliştirme stratejimizle kusursuz müşteri deneyimi sunan markaları A.C.E. Awards’ta onurlandırıyoruz.
Bu ödül, kusursuz müşteri deneyimini odağına alan ve rekabetin yoğun olduğu pazarda fark yaratan markaların zirvedeki yerini belirliyor.

Ödül alan markalar sadece müşterilerini memnun etmekle kalmadı, markalar sürdürülebilir büyüme, daha fazla kar ve güçlü bir pazar konumu elde ettiler. A.C.E. Awards, bu başarıya ulaşmanın ne denli emek ve adanmışlık gerektirdiğinin en somut kanıtı…
Bu başarının temelinde ise büyük bir özveriyle çalışan marka temsilcileri bulunuyor. Onlar, sorunları çözmekle kalmayıp markalarının itibarını ve gelecekteki müşteri bağlılığını da inşa eden görünmeyen kahramanlar.
Şikayetvar olarak, 13 milyon bireysel üyemiz ve aylık 30 milyon ziyaretçimizle, markalar ve tüketiciler arasında güvene dayalı bir çözüm platformu olmaya devam ediyoruz.
Burada ödül alan markalar, yalnızca bugünün değil, yarının müşteri liderleri olacaklarının işaretini veriyor. Tüm kazananları yürekten kutluyoruz.” dedi.
Şikayetvar 10’uncu A.C.E. Awards’ta ödül alan markalar ve dereceleri şöyle sıralandı:
Otomotiv A Segment
- Renault (Diamond)
- Ford (Gold)
Otomotiv B Segment
- Dacia (Diamond)
- Chery (Gold)
- Kia (Silver)
Otomotiv Premium
- BMW (Diamond)
Beyaz Eşya
- Arçelik (Diamond)
Beyaz Eşya
- Beko (Gold)
İletişim (GSM)
- Vodafone (Diamond)
E-ticaret Yazılım Altyapı
- ikas (Diamond)
Televizyon Ses ve Görüntü Sistemleri
- Arçelik (Diamond)
- Beko (Gold)
- Grundig (Silver)
İnternet Servis Sağlayıcılar
- Kablonet (Diamond)
- Vodafone Net (Gold)
Şarj istasyonları
- Zes Şarj İstasyonları (Diamond)
Cep Telefonu
- Tecno (Diamond)
Online İkinci El Otomobil
- Vavacars (Diamond)
Oto Kiralama
- SIXT (Diamond)
- NovaCar (Gold)