Tofaş, müşteri ihtiyaçlarına yönelik yeni mobilite çözümleri sunuyor

Türkiye otomotiv sektörünün lider kuruluşu Tofaş; müşteri ihtiyaçlarına yönelik uçtan uca ve en iyi deneyimi sunmak üzere bağlantılı araç çözümleri geliştiriyor. Bu kapsamda bağlantılı araçlar ve ilgili ekosistemin ortaya sunacağı katma değerli hizmetler ve sigorta ihtiyaçlarında yenilikçi çözümler sunuyor.  

Araç kullanıcılarının hayatlarını kolaylaştıran ve koruyan, avantajlar sağlayan, araçları hakkında kritik bilgileri sunan Fiat Connect, 65 bin bağlantılı araç parkı ile Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı bağlanabilirlik mobil uygulaması olarak öne çıkıyor. Uzaktan kapı açma kapama, araç sağlığı bilgisi, ambulans hizmeti, kaza noktaları uyarısı gibi pek çok katma değerli fonksiyonlarla devreye alınan Connect, lansmanından bu yana teknoloji dünyasındaki yenilikçi uygulamaları takip ederek geliştirilmeye devam ediyor.

Connect Uygulamasında, yapay zekâ ile bakım ihtiyaçları yüzde 93 doğrulukla hesaplanıyor. Müşteri deneyimini her geçen gün daha ayrıcalıklı bir boyuta taşıyan marka, Connect’i giyilebilir teknolojilerin en yaygını olan akıllı saatler ile buluşturduktan sonra şimdi de Android Auto ile Araç içi multimedya ekranlarına taşıyor. Fiat Connect’e Android Auto özelliği olan tüm FIAT’lardan erişilebiliyor. Ayrıca araçtan inmeden akaryakıt ödeme gibi kolaylıklar da mobil uygulamanın yanında multimedya ekranlarından yapılabiliyor. 

Müşterilerine uçtan uca mükemmel deneyim sunma hedefinin önemli bir parçası olarak faaliyete başlayan “Koç Fiat Sigorta”; Fiat Connect iş birliği ile tek tuşla sigorta satın alma ve yenileme imkânı sunuyor; kasko, trafik, sağlık ve diğer branşlardaki sigorta ihtiyaçlarını hızlı ve kolay bir şekilde karşılayacak. 

Şirket araçlarının tüm operasyonel verilerini tek ekranda toplayan mobil ve web tabanlı Connect Filom uygulaması, filodaki araçların tüm verilerini analiz edip, raporlamalarını gerçekleştirirken, parka kayıtlı tüm araçların takibinin tek ekrandan yapılmasına da imkân sağlıyor. Haftalık ve aylık raporlar düzenleyen Connect Filom, ihtiyaç duyulan anlarda tüm filoyla alakalı bildirimler gönderiyor ve evrak, sözleşme gibi işlemleri arşivliyor. Connect Filom ile müşteriler, geleneksel filo yönetimi uygulamalarından farklı olarak, donanım yatırımı yapmadan, kiralama yöntemiyle, bağlantılı bir filoya sahip olabiliyor.

Mobil ve web tabanlı uygulamaya ilave olarak; Connect Filom, araçların satış sonrası operasyonlarını da müşteriler adına yöneterek 360 derece filo yönetimi hizmeti sağlıyor. 

Fiat Connect, ikinci elde aracının değerini öğrenmek ve aracını satmak isteyen kullanıcılar için de kolaylık ve fayda sağlıyor. Fiat Connect uygulamasında yer alan “Dinamik Değerleme” modülünde, ikinci el değerleme için gerekli olan veriler sistemde yer aldığından, kolaylıkla ön fiyatlandırma yapılabiliyor.  Buna ilaveten kullanıcılar, güncel araç fotoğraflarını, varsa ek aksesuar bilgileri sisteme girerek gerçek uzmanların değerlendirmesine gönderebiliyorlar. Ortalama 17 dakika süren işlem sonrasında araçlarının değerini öğrenebiliyorlar. Bu işlemi takiben, diledikleri Otoeksper şubesinde fiziksel ekspertizini yaptırıp, satış işlemini başlatabiliyorlar. 

NEBUNE

Yayın hayatına 2023 yılında başlayan NEBUNE, teknoloji ve mobilite başta olmak üzere dijital dünyanın nabzını tutan içerikleri okuyucu ve takipçileriyle buluşturuyor.

İlgili Makaleler

Subscribe
Bildir
guest

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Başa dön tuşu